• Lorem ipsum

Retourneren via retourportaal

Het aanmelden van jouw retour doe je in ons Retourportaal (alleen voor bestellingen in NL)
 
Je betaalt verzendkosten of retourkosten, maar nooit allebei. Deze kosten zijn €3,95 en worden verrekend met de terugbetaling.
 
Via jouw ordernummer (voorbeeld: ORD01234) en postcode haal je jouw ordergegevens op en kun je kiezen welke producten je retour wil sturen
 
In het retourportaal vind je twee mogelijkheden. Printloos retourneren via een barcode of een verzendlabel printen.
 
Printloos retourneren
1. Zet een kruis door de huidige verzendlabel op de doos of verzendzak.
2. Ga naar een PostNL pakketpunt.
3. Laat de barcode scannen, de medewerker print de retourlabel en plakt deze op het pakketje.
 
Verzendlabel printen
1. Print het PostNL-pakketlabel uit op wit papier en plak het label op de grootste kant van het pakket. Zorg ervoor dat de label goed zichtbaar is en plak geen plakband over de barcode.
2. U kunt het pakket afgeven bij een PostNL-punt bij u in de buurt.
 
Ga naar > Retourportaal
 
Zodra wij de retournering hebben ontvangen, dan verwerken wij deze z.s.m. Je ontvangt het retourbedrag terug via de betaalmethode waarmee betaald is.
 
Voor bestellingen uit België
Stuur een e-mail naar: [email protected] Wij sturen je een retourlabel toe via de e-mail. Je betaalt verzendkosten of retourkosten, maar nooit allebei. Deze kosten zijn €4,95 en worden verrekend met de terugbetaling. 

Retourvoorwaarden

Indien je een artikel wilt ruilen of de bestelling wilt retourneren, dan kan dat binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling. Je hebt 14 dagen de tijd om je retour te melden in ons retourportaal. 

Na het melden van je retour heb je 14 kalenderdagen de tijd om je producten terug te sturen.

Wanneer je een artikel terugstuurt, dient het teruggestuurde artikel compleet te zijn en zich in de originele staat te bevinden. Uitgangspunt is dat je een artikel hanteert/inspecteert zoals je dat in een winkel mag doen.

  • Het artikel mag niet gedragen, gewassen of beschadigd zijn. De labels dienen aan het artikel bevestigd te zijn. 
  • Bestellingen die buiten de retour tijd vallen worden niet retour genomen.
  • Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.

Retourneer meerdere producten / bestellingen altijd samen in 1 doos met retoursticker. 

Vergeet niet de pakbon bij te voegen en hierop te vermelden welk item je wilt retourneren. Ben je de pakbon kwijt of heb je deze niet ontvangen. Schrijf de benodigde info op een papier en voeg deze toe aan je retournering. 

Wil je geen gebruik maken van ons retourportaal? Dan kun je op eigen kosten de artikelen retour sturen naar het volgende adres:

Kosmeyer Textiel
Marktstraat 82
9581 AD
Musselkanaal

 

ONLINE AANKOPEN (ruilen)

Wil je een online aankoop (bestelling) ruilen? Dan kun je deze bestelling retourneren volgens bovenstaand proces. Vervolgens kun je in de webshop een nieuwe bestelling plaatsen.

Je mag je online aankoop ook in onze winkel komen ruilen. 

FYSIEKE WINKEL AANKOPEN (retourneren)

Item(s) die in de winkel zijn aangeschaft kunnen binnen 8 dagen geretourneerd worden in onze winkel in Musselkanaal.

FYSIEKE WINKEL AANKOPEN (ruilen)

Item(s) die in de winkel zijn aangeschaft kunnen binnen 8 dagen geruild worden in onze winkel in Musselkanaal.

 

Kom je er niet uit? Stuur dan gerust een mail naar: [email protected]